20. maj 2012

Bachelor, bachelor, bachelor...og cirkus!

Jeg prøver at starte, hvor sidste indlæg sluttede, for en måned siden. Tordag den 19. april havde vi GRUS og Sushi med de frivillige i Ventilen. Det betød at vi først afholdte en møde, hvor vi fik afstemt forventninger, ønsker og håb i forhold til det at være frivillig i Ventilen Esbjerg. Bagefter var vi ude at spise sushi, for de penge Tina, Marie og jeg vandt i forbindelse med vores fisker-sketch tilbage i marts. Det var en rigtig hyggelig aften og vi fik alle lidt med hjem i bagagen, ud over en masse sushi i mavsen ;) Weekenden den 20-22 april blev brugt i Bilka. I uge 17 udførte vi en masse spændende interviews i forbindelse med vores bacheloropgave. Den 28. april var Marie og jeg til projektlederforum i Odense. Det var en rigtig hyggelig dag, sammen med formænd og næstformænd fra hele landet, hvor vi fik erfaringsudvekslet og snakket en masse.
Uge 18 stod på transskribering af alle de interview vi fik udført ugen før. Det var godt nok en drøj omgang, men rart at få klaret. Ved siden af transskribering stod ugen også på en vagt i Ventilen og et par vagter i Bilka. Hele uge 19 og 20 har stået på intensiv opgaveskrivning, hvor Louise og jeg har siddet sammen HVER eneste dag! Trods en forholdsvis stram tidsplan blev der også tid til et beboermøde, hvor jeg kom til at stå for at sammensætte beboerbladet og hjælpe med at arrangere sommerturen, så det skal nok blive godt. Derudover var Louise, Anders, Nanna og jeg også en tur i Cirkus Benneweis, den 11. maj. Jeg havde i noget tid tænkt på at invitere Nanna i Cirkus, så da Louise og Anders inviterede mig, ringede jeg til Søs og spurgte om jeg ikke lige skulle passe Nanna. Det måtte jeg meget gerne, da de faktisk skulle til auktion den aften. Så Nanna og jeg kom til aftensmad hos Louise og Anders og så stod den ellers på cirkus. Vi havde en super hyggelig aften,  hvor vi så elefanter, heste, hunde og artister....og så var Anders endda også en tur i manegen og assistere ved et klovnenummer :D
I dag har jeg så lige været på arbejde i 8 timer, hvilket er første gang jeg har set andre mennesker (på nær personalet i Fakta) i 10 dage! Men det gør ikke så meget, når nu vi har haft det det har været rigtig hyggeligt med at skrive. Vi blev færdige med opgaven kl 22 i går aftes. I morgen skal vi så mødes med vores vejleder, for at høre, hvad han har af rettelser og kommentarer, så vi kan pudse opgaven af og aflevere den på fredag.