30. august 2013

Tak for denne gang!

Ja, som overskriften vist fint indikerer, så bliver denne blog ikke opdateret mere, da jeg har valgt at stoppe med at skrive indlæg. Det har været spændende at prøve og jeg synes da også der er kommet mange interessante, skæve og sjove indlæg op, siden jeg startede bloggen for 7 år siden. 

Men fortvivl ej, bare fordi denne blog ikke bliver opdateret, betyder det ikke at jeg ikke har tænkt mig at blogge. Jeg har nemlig startet en helt ny blog, min helt egen, med domæne og det hele! Jeg har brugt sommerferie på at få den sat op og skrive mit velkomst indlæg...og her til aften har jeg endda postet indlæg nummer to. Det starter lovende og jeg håber, at jeg kan fortsætte den gode linje fremover og skrive et indlæg med jævne mellemrum. Bloggen bliver ikke en dagbogs-blog som denne har været, men er mere tænkt som en blog med tanker, overvejelser og inspiration, som forhåbentlig kan give læserne stof til eftertanke eller et godt grin. Lyder det som noget for dig, så tag et kig på www.levinsens.dk.
Tak for denne gang, og forhåbentlig på gensyn på min nye blog!

De bedste hilsner
Maja